Müşteri ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak için gerekli kalite yönetim sistemini kurar,
çalışanlarımızın firma amaç ve hedefleri ve kişisel gelişimleri doğrultusunda sürekli eğitimini sağlarız,
Misafirlerimize mevzuatlara uygun ürün ve hizmetlerin sunulmasında sürekli iyileştirme prensibiyle,
sürdürülebilirliğin sağlanması için çalışmalar yaparız. Misafir memnuniyetini sağlamak için önce
personel memnuniyetini sağlarız.
Misafir ve çalışanlarımız için güvenli ve hijyenik bir ortam yaratmak için tüm besin maddelerini
dengeli ve yeter miktarda bulunduran fiziksel, kimyasal ve mikrobiyolojik açıdan temiz gıdalar sunarız
Gıda güvenliğinin sağlanabilmesi için “Tarladan Çatala” prensibiyle; tedarikçi değerlendirmesinden
başlayan tetkikleri, tesellümden ürün sunumuna kadar her aşamada etkin bir şekilde sürdürerek, gıda
güvenliği ve hijyen standartlarını çalışan tüm personellimiz ile bilinçli olarak uygularız
İşletme olarak hijyen standartlarını sürekli olarak yükseltir ve bunun bir sistem olarak uygulanmasını
sağlarız
Ülke ve bölge politikalarına, yasalara uyumlu çalışarak yeni yatırımlar yapar ve bulunduğumuz
konumda lider olmayı hedefleriz.
Geçmiş bilgi ve tecrübesini günümüz bilgi ve teknoloji ile birleştirerek, rekabetçi işleme yöntemleri
geliştirir ve kullanırız.
Ulusal ve Uluslararası tur operatörleri ve tedarikçilerimizle eşit koşullar sağlayarak, maximum
karlılıkla, uyumlu ve iletişim halinde çalışmalarımızı sürdürürüz.
Açık ve şeffaf yönetim biçimimizi profesyonellik, dürüstlük, çalışkanlık, güvenirlik ilkelerimizle
oluştururuz.
Gıyas ŞAHİN
Genel Koordinatör
Çerezleri temel web sitesi işlevleri için ve sitemizi nasıl kullandığınızı daha iyi anlamak için kullanıyoruz,
böylece sizin için mümkün olan en iyi deneyimi yaratabiliyoruz.